.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برای معرفی رانت‌خواران ؛
هفته آینده، پایان مهلت روحانی به جهانگیری
شمال نیوز: عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده رئیس مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از پایان مهلت یک ماهه روحانی به معاون اول برای معرفی اسامی رانت‌خواران شرایط تحریم طی هفته آینده و بررسی این موضوع در جلسه آتی این ستاد خبر داد.
هفته آینده، پایان مهلت روحانی به جهانگیری

به گزارش شمال نیوز، نماینده رئیس مجلس شورای اسلامی در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: مهلت یک ماهه رئیس‌جمهور در نامه وی به جهانگیری معاون اول به منظور معرفی اسامی رانت‌خواران سوءاستفاده‌کننده از شرایط تحریم و نیز مهلت یک هفته‌ای اسحاق جهانگیری معاون اول به دستگاه‌ها برای اعلام اسامی این رانت‌خواران، هفته آینده به پایان می‌رسد.

وی افزود: احتمالاً دوشنبه هفته آینده که ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی تشکیل جلسه خواهد داد، این موضوع مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

یوسفیان‌ملا در ادامه با بیان اینکه هنوز دعوت‌نامه تشکیل جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی برای هفته آینده ارسال نشده است، یادآور شد: در صورت برگزاری این جلسه، وزرای اطلاعات، دادگستری و اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی حضور خواهند داشت.

جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی روزهای دوشنبه هر هفته به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور و با حضور نمایندگان رؤسای قوای مقننه و قضاییه در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 دي 1392
شما که 9 سال گفتی و اتفاقی نیفتاد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.213 seconds.